• Kim, Hak-no K?ramsi ui hyokmyong chonryak yon-gu A Study on Gramsci's revolutionary strategy
    Edited by Hang-no Kim and Hyong-jun Pak
    FA PARTE DI: Kukka, kyegup, sahwe undong, Seoul: Hanul, 1986, pp. 137 - 182
    SOGGETTI:Politica, Teoria Della; Rivoluzione

SolrDocument[{id=IT-GRAMSCI-BIB00001-0006930, livello=E1, titolo=K?ramsi ui hyokmyong chonryak yon-gu A Study on Gramsci's revolutionary strategy, sottotitolo=, tipo_titolo=uniform, responsability_namePart=[Kim, Hak-no], autorevoc=[Kim, Hak-no], responsability_codice=[IT-GRAMSCI-EACCPF0001-003036], responsability_ruolo=[author], first_author=Kim, Hak-no, forma_parallela=, responsability=Edited by Hang-no Kim and Hyong-jun Pak, note_edizione_traduzione=, luogo_pubblicazione=Seoul, editore=Hanul, forma_visualizzata=1986, forma_normalizzata=19860101-19861231, tipo_data=inferred, consistenza=, lingua=[kor], abstract=, table_contents=, titolo_collana=, collocazione=, relazioni_titolo_collegato=[Kukka, kyegup, sahwe undong], relazioni_identificativo=[IT-GRAMSCI-BIB00001-0000084], relazioni_tipo_relazione=[padre], relazioni_numero_volume=[], relazioni_numero_issue=[], relazioni_start=[137], relazioni_end=[182], relazioni_pagine=[], relazioni_forma_visualizzata=[], relazioni_forma_normalizzata=[], relazioni_tipo_data=[], relazioni_luogo=[], relazioni_editore=[], relazioni_paese=[KR], soggettivoc=[Politica, Teoria Della, Rivoluzione], subjectvoc=[Political theory, Revolution], note_riservate=!, source=C. (Clio Plus: WorldCat, 9-25-92) + Kang Ho-cho cediglie sulle u e le o e , recordInfo=lrighi@fondazionegramsci.org, identifier=IT-GRAMSCI-BIB00001-0006930, recordOrigin=antonio6-7083., condizioni_accesso=public, dateIssued=19860101-19861231}]